Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi Murat Koçy

Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi

Liste Fiyatı : 289,00
İndirimli Fiyat : 225,42
Kazancınız : 63,58
Taksitli fiyat : 6 x 39,64
9789752475342
1017564
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi
Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi
225.42

Son yıllarda, bilgi teknolojilerinin gelişimi ve iletişim alanındaki uygulamalar çok hızlı bir şekilde ilerlemiştir. İnternet, günümüzde bilgi paylaşımı ve iletişimi kolaylaştıran en önemli araçlardan biri haline gelmiştir.

Dijital çağda internet aracılığıyla dijitalleşen iletişim, kurumsal anlamda önemli gelişimlere ve dönüşümlere yol açmıştır. İnternet ve dijital iletişim platformlarının etkisiyle şeffaflık, açık olma, erişim kolaylığı önem kazandığı için kurumsal iletişimin doğası da değişime uğramıştır. Dolayısıyla internetin ve dijital platformların ortaya çıkması birçok şeyi değiştirmiştir. Bunlardan birisi de halkla ilişkilerdir.

Geleneksel medya araçlarından daha etkili yönleri bulunan dijital iletişim araçları, zaman ve mekân sınırlılıklarını ortadan kaldırarak, etkileşim ve diyalojik ilişkileri artırmıştır. İnternet ve dijital platformlar, dijital halkla ilişkiler, yeni halkla ilişkiler, P.R. 2.0 ve E-PR olarak adlandırılan kavramları ortaya çıkarmıştır.

Amerikan dijital halkla ilişkiler gurusu Shel Holtz, Yeni medya eski medyayı öldürmez, ancak bunu etkiler ve değiştirir. Dijital halkla ilişkiler, diğer iletişim, etkileşim ve ilişki kurma biçimlerine alternatif değildir; daha önce olanın bir uzantısıdır, demiştir.

Günümüzde dijital halkla ilişkiler, kurumsal bir gereklilik haline gelmektedir. Kurumlar dijital halkla ilişkiler aracığıyla internette bir iz bırakarak, hedef kitlelerin kurum hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilmektedirler.

Dijital dünyada, teknoloji ve bilgi temelli dinamik dijital iletişim platformlarının öneminin anlatıldığı bu kitapta, yatırım getirisi (ROI) açısından değerlendirildiğinde dijital halkla ilişkilerin; müşteri sadakati, bilinirlik, farkındalık, kurumsal imaj ve online kurumsal itibar yönetimi gibi alanlarda kuruma dolaylı kâr sağlayan önemli bir yönetim stratejisi haline geldiği, örnekler ve araştırma doğrultusunda tartışılmıştır.

  • Açıklama
    • Son yıllarda, bilgi teknolojilerinin gelişimi ve iletişim alanındaki uygulamalar çok hızlı bir şekilde ilerlemiştir. İnternet, günümüzde bilgi paylaşımı ve iletişimi kolaylaştıran en önemli araçlardan biri haline gelmiştir.

      Dijital çağda internet aracılığıyla dijitalleşen iletişim, kurumsal anlamda önemli gelişimlere ve dönüşümlere yol açmıştır. İnternet ve dijital iletişim platformlarının etkisiyle şeffaflık, açık olma, erişim kolaylığı önem kazandığı için kurumsal iletişimin doğası da değişime uğramıştır. Dolayısıyla internetin ve dijital platformların ortaya çıkması birçok şeyi değiştirmiştir. Bunlardan birisi de halkla ilişkilerdir.

      Geleneksel medya araçlarından daha etkili yönleri bulunan dijital iletişim araçları, zaman ve mekân sınırlılıklarını ortadan kaldırarak, etkileşim ve diyalojik ilişkileri artırmıştır. İnternet ve dijital platformlar, dijital halkla ilişkiler, yeni halkla ilişkiler, P.R. 2.0 ve E-PR olarak adlandırılan kavramları ortaya çıkarmıştır.

      Amerikan dijital halkla ilişkiler gurusu Shel Holtz, Yeni medya eski medyayı öldürmez, ancak bunu etkiler ve değiştirir. Dijital halkla ilişkiler, diğer iletişim, etkileşim ve ilişki kurma biçimlerine alternatif değildir; daha önce olanın bir uzantısıdır, demiştir.

      Günümüzde dijital halkla ilişkiler, kurumsal bir gereklilik haline gelmektedir. Kurumlar dijital halkla ilişkiler aracığıyla internette bir iz bırakarak, hedef kitlelerin kurum hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilmektedirler.

      Dijital dünyada, teknoloji ve bilgi temelli dinamik dijital iletişim platformlarının öneminin anlatıldığı bu kitapta, yatırım getirisi (ROI) açısından değerlendirildiğinde dijital halkla ilişkilerin; müşteri sadakati, bilinirlik, farkındalık, kurumsal imaj ve online kurumsal itibar yönetimi gibi alanlarda kuruma dolaylı kâr sağlayan önemli bir yönetim stratejisi haline geldiği, örnekler ve araştırma doğrultusunda tartışılmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9789752475342
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      416
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2017-11
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat