Halkla İlişkiler Perspektifinden Sosyal Girişimcilik

Halkla İlişkiler Perspektifinden Sosyal Girişimcilik
Sosyal girişimcilik kar amacı güden veya gütmeyen işletmelerin sosyal sorunlara yenilikçi çözüm önerileri getirerek sürdürülebilir başarı ve refah sağlamak için gerçekleştirdikleri faaliyetlerdir. Sosyal sorunlara çözüm üretmek için sosyal inovasyon sürecini harekete geçiren sosyal girişimciler, toplumsal yapıyı analiz ederek sosyal dönüşümü sağlamaya yönelik stratejiler geliştirmektedir. Bu doğrultuda sosyal paydaşlarla ilişki kurma, bağlılığı derinleştirme, işbirliği yapma, geniş kitlelere ulaşabilme ve sosyal davranışın geliştirilmesini sağlamada halkla ilişkiler uygulamaları önem kazanmaktadır.
Son yıllarda akademik alanda gittikçe önem kazanan sosyal girişimciliğin sivil toplum örgütleri tarafından uygulanış biçimleri bu çalışma kapsamında incelenmiştir. Bu bağlamda sivil toplum örgütlerinin sosyal fayda yaratmak için gerçekleştirdikleri sosyal girişimcilik uygulamalarında, halkla ilişkiler faaliyetlerinden nasıl ve ne şekilde yararlandıklarını ortaya çıkarmayı amaçlayan bu çalışma yüksek lisans tezinin gözden geçirilmiş halidir.
- Açıklama
Halkla İlişkiler Perspektifinden Sosyal Girişimcilik
Sosyal girişimcilik kar amacı güden veya gütmeyen işletmelerin sosyal sorunlara yenilikçi çözüm önerileri getirerek sürdürülebilir başarı ve refah sağlamak için gerçekleştirdikleri faaliyetlerdir. Sosyal sorunlara çözüm üretmek için sosyal inovasyon sürecini harekete geçiren sosyal girişimciler, toplumsal yapıyı analiz ederek sosyal dönüşümü sağlamaya yönelik stratejiler geliştirmektedir. Bu doğrultuda sosyal paydaşlarla ilişki kurma, bağlılığı derinleştirme, işbirliği yapma, geniş kitlelere ulaşabilme ve sosyal davranışın geliştirilmesini sağlamada halkla ilişkiler uygulamaları önem kazanmaktadır.
Son yıllarda akademik alanda gittikçe önem kazanan sosyal girişimciliğin sivil toplum örgütleri tarafından uygulanış biçimleri bu çalışma kapsamında incelenmiştir. Bu bağlamda sivil toplum örgütlerinin sosyal fayda yaratmak için gerçekleştirdikleri sosyal girişimcilik uygulamalarında, halkla ilişkiler faaliyetlerinden nasıl ve ne şekilde yararlandıklarını ortaya çıkarmayı amaçlayan bu çalışma yüksek lisans tezinin gözden geçirilmiş halidir.Stok Kodu:9789752475458Boyut:16.5x24Sayfa Sayısı:156Basım Tarihi:2017Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003121,68365,04661,72370,31Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim351,00351,003--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.