İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II

Medya ve İletişim alanında günümüzde hızlı bir değişim süreci yaşanmaktadır.
Gerek küreselleşmenin gerekse de dijitalleşmenin etkisiyle klasik kavramların, konuların tekrar sorgulanması çağın ihtiyaçlarına uygun bir hale getirilerek açıklanması bir zorunluluk olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu bağlamda İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar-2 adlı kitabımızda bu ihtiyacı karşılayacak konular alanında değerli akademisyenlerin yapmış oldukları araştırmalarıyla ele alınmıştır.
- Açıklama
Medya ve İletişim alanında günümüzde hızlı bir değişim süreci yaşanmaktadır.
Gerek küreselleşmenin gerekse de dijitalleşmenin etkisiyle klasik kavramların, konuların tekrar sorgulanması çağın ihtiyaçlarına uygun bir hale getirilerek açıklanması bir zorunluluk olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu bağlamda İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar-2 adlı kitabımızda bu ihtiyacı karşılayacak konular alanında değerli akademisyenlerin yapmış oldukları araştırmalarıyla ele alınmıştır.
Stok Kodu:9786257316705Boyut:14x21Sayfa Sayısı:194Baskı:1Basım Tarihi:2021-03Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223134,93404,79668,44410,63Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim389,22389,223--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.