Postmodern Tüketim Kültüründe Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler
Postmodern tüketim kültüründe “değişen tüketici kimliği” dijitalleşmeyle birlikte etkililiğini her geçen gün arttırmaktadır. Bu nedenle, kurumlar ve markalar pazarlama yönelimli halkla ilişkiler stratejilerinde, hedef kitlelerinin jenerasyon özelliklerini daha iyi anlayarak, onlarla etkileşimi arttıran çalışmaları daha fazla önemsemektedir. Bu özellikler çerçevesinde içeriğini ve güncelliğini koruyan bu çalışmanın yeni yapılacak çalışmalara katkı sunması beklenmektedir.
- Açıklama
Postmodern tüketim kültüründe “değişen tüketici kimliği” dijitalleşmeyle birlikte etkililiğini her geçen gün arttırmaktadır. Bu nedenle, kurumlar ve markalar pazarlama yönelimli halkla ilişkiler stratejilerinde, hedef kitlelerinin jenerasyon özelliklerini daha iyi anlayarak, onlarla etkileşimi arttıran çalışmaları daha fazla önemsemektedir. Bu özellikler çerçevesinde içeriğini ve güncelliğini koruyan bu çalışmanın yeni yapılacak çalışmalara katkı sunması beklenmektedir.
Stok Kodu:9786258468823Boyut:13.5x21Sayfa Sayısı:166Baskı:1Basım Tarihi:2022-02Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,82372,74218,21636,89221,36Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim209,82209,823--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.