Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Ve Tüketici Davranışları Nilüfer Fat

Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Ve Tüketici Davranışları

Liste Fiyatı : 299,00
İndirimli Fiyat : 233,22
Kazancınız : 65,78
Taksitli fiyat : 6 x 41,01
9786257405348
1018162
Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Ve Tüketici Davranışları
Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Ve Tüketici Davranışları
233.22

Günümüzde işletmeler tarafından pazara çeşitli kaynaklardan aşırı miktarda bilgi sunulmaktadır. Bilgisayar aracılı iletişimi kolaylaştıran teknolojilerle güçlendirilen internetin gelişi bilgi ürünlerinin dijitalleşmesine, bireylerin ve işletmelerin bilgi etkileşimi ve bilgi paylaşım yollarını yeniden şekillendirmiştir. İnternet çağında ve geniş bir içerik yelpazesinin mevcudiyetinde tüketiciler bir yandan duydukları veya okuduklarının çoğunu seçici olarak almakta ve diğer yandan aktif olarak aradıkları, ait oldukları sosyal gruplar içinde daha fazla paylaşım, inovasyon, değer ve çekicilik taşıyan özgün bilgi ve teklifler aramaktadırlar.

İnternetin ve modern teknolojinin gelişimi, çevrimiçi ve çevrimdışı dünyanın entegrasyonu akıllı cihazların devrimi ile birlikte giderek daha rekabetçi, fırsatlar ve zorluklarla dolu bir iş ortamı yaratmıştır. Ayrıca, bu dijital çağda pazarlama şeklindeki değişimle birlikte bu sürecin en belirgin tezahürleri arasında satın aldığı ürün veya hizmetlerin kişiselleştirilmesi, markaların kullanılması ve araştırılması ile benzersizliği ifade etme arzusu ile karakterize edilen siber tüketici figürü de ortaya çıkmıştır. Bu nedenle, tüketicilerin satın alma alışkanlıklarındaki bu değişim işletmelerin tüketici ile iletişim kurma yollarını yeniden düşünmelerini ve kendilerini tüketici zihninde lider olarak konumlandırmak için üstün bir marka ve pazarlama iletişimi stratejilerini nasıl geliştirip yöneteceklerini bilmelerini gerektirir.

  • Açıklama
    • Günümüzde işletmeler tarafından pazara çeşitli kaynaklardan aşırı miktarda bilgi sunulmaktadır. Bilgisayar aracılı iletişimi kolaylaştıran teknolojilerle güçlendirilen internetin gelişi bilgi ürünlerinin dijitalleşmesine, bireylerin ve işletmelerin bilgi etkileşimi ve bilgi paylaşım yollarını yeniden şekillendirmiştir. İnternet çağında ve geniş bir içerik yelpazesinin mevcudiyetinde tüketiciler bir yandan duydukları veya okuduklarının çoğunu seçici olarak almakta ve diğer yandan aktif olarak aradıkları, ait oldukları sosyal gruplar içinde daha fazla paylaşım, inovasyon, değer ve çekicilik taşıyan özgün bilgi ve teklifler aramaktadırlar.

      İnternetin ve modern teknolojinin gelişimi, çevrimiçi ve çevrimdışı dünyanın entegrasyonu akıllı cihazların devrimi ile birlikte giderek daha rekabetçi, fırsatlar ve zorluklarla dolu bir iş ortamı yaratmıştır. Ayrıca, bu dijital çağda pazarlama şeklindeki değişimle birlikte bu sürecin en belirgin tezahürleri arasında satın aldığı ürün veya hizmetlerin kişiselleştirilmesi, markaların kullanılması ve araştırılması ile benzersizliği ifade etme arzusu ile karakterize edilen siber tüketici figürü de ortaya çıkmıştır. Bu nedenle, tüketicilerin satın alma alışkanlıklarındaki bu değişim işletmelerin tüketici ile iletişim kurma yollarını yeniden düşünmelerini ve kendilerini tüketici zihninde lider olarak konumlandırmak için üstün bir marka ve pazarlama iletişimi stratejilerini nasıl geliştirip yöneteceklerini bilmelerini gerektirir.

      Stok Kodu
      :
      9786257405348
      Boyut
      :
      16.5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      196
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2021-06
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat