Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Üretim ve Pazarlamada Yalın Dönüşüm Emel Gelmez

Üretim ve Pazarlamada Yalın Dönüşüm

Liste Fiyatı : 29,00
İndirimli Fiyat : 22,62
Kazancınız : 6,38
Taksitli fiyat : 6 x 3,98
9786057005656
1017893
Üretim ve Pazarlamada Yalın Dönüşüm
Üretim ve Pazarlamada Yalın Dönüşüm
22.62

İnsanların hayatta kalabilmeleri beslenme, barınma, korunma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamalarına bağlıdır. Yaşamsal sürdürülebilirlik insanları zamanla eğlenme, tatmin olma, dinlenme, spor yapma, iyi görünme, ait olma, sosyalleşme gibi farklı ihtiyaçlarla karşı karşıya getirmiştir. İnsanlık tarihi; tatmin olmayan, sürekli isteyen, daha fazla tüketen ve tüm bu talebi karşılayabilmek için daha çok kaynak kullanarak üreten bir düzende evrilerek günümüze ulaşmıştır. İhtiyacı değil, duyguları merkezine alan bir tüketim ve hem bu tüketimi besleyen hem de bu tüketimden beslenen bir üretim…

“Bir şey için gerekli en az ve küçük miktar”ı ifade eden minimalizm tam da bu noktada insan hayatına girmiştir. İşletmecilik alanına ise yalın organizasyon, yalın üretim, yalın tedarik, yalın pazarlama, sorumlu tüketim, gönüllü sadelik, yeşil üretim gibi temel kavramlar çerçevesinde yalın bir felsefe olarak yansımıştır. Üretim ve pazarlamada yaşanan paradigmal dönüşümler daha fazla, hızlı ve düşük maliyetle üretme üzerine kurulu sistemleri zamanla sürdürülebilir, doğa ile dost sistemlere dönüştürmüştür. Bu kitapta; üretim, tüketim ve pazarlamada yalınlaşma süreci kavramsal bir kurgu ile ele alınmıştır.

Kitabın konuya ilgi duyan iş dünyası temsilcilerine, akademisyenlere ve öğrencilere faydalı bir çerçeve sunacağı öngörülmekte; okuyucularına, hayatın her aşamasındaki karar alma süreçlerinde, yalın bir bakış açısı katacağı umut edilmektedir. Platon'un da “Önemli olan, hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır.” sözlerinde ifade ettiği gibi hem hayatta hem de hayatı tamamlayan ana fonksiyonlardan yönetim, üretim, tedarik, pazarlama, girişimcilik gibi işletmecilik faaliyetlerinde yalınlaşmak sağlıklı, mutlu ve refah içerisinde bir geleceğin anahtarı olarak görülmelidir.

  • Açıklama
    • İnsanların hayatta kalabilmeleri beslenme, barınma, korunma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamalarına bağlıdır. Yaşamsal sürdürülebilirlik insanları zamanla eğlenme, tatmin olma, dinlenme, spor yapma, iyi görünme, ait olma, sosyalleşme gibi farklı ihtiyaçlarla karşı karşıya getirmiştir. İnsanlık tarihi; tatmin olmayan, sürekli isteyen, daha fazla tüketen ve tüm bu talebi karşılayabilmek için daha çok kaynak kullanarak üreten bir düzende evrilerek günümüze ulaşmıştır. İhtiyacı değil, duyguları merkezine alan bir tüketim ve hem bu tüketimi besleyen hem de bu tüketimden beslenen bir üretim…

      “Bir şey için gerekli en az ve küçük miktar”ı ifade eden minimalizm tam da bu noktada insan hayatına girmiştir. İşletmecilik alanına ise yalın organizasyon, yalın üretim, yalın tedarik, yalın pazarlama, sorumlu tüketim, gönüllü sadelik, yeşil üretim gibi temel kavramlar çerçevesinde yalın bir felsefe olarak yansımıştır. Üretim ve pazarlamada yaşanan paradigmal dönüşümler daha fazla, hızlı ve düşük maliyetle üretme üzerine kurulu sistemleri zamanla sürdürülebilir, doğa ile dost sistemlere dönüştürmüştür. Bu kitapta; üretim, tüketim ve pazarlamada yalınlaşma süreci kavramsal bir kurgu ile ele alınmıştır.

      Kitabın konuya ilgi duyan iş dünyası temsilcilerine, akademisyenlere ve öğrencilere faydalı bir çerçeve sunacağı öngörülmekte; okuyucularına, hayatın her aşamasındaki karar alma süreçlerinde, yalın bir bakış açısı katacağı umut edilmektedir. Platon'un da “Önemli olan, hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır.” sözlerinde ifade ettiği gibi hem hayatta hem de hayatı tamamlayan ana fonksiyonlardan yönetim, üretim, tedarik, pazarlama, girişimcilik gibi işletmecilik faaliyetlerinde yalınlaşmak sağlıklı, mutlu ve refah içerisinde bir geleceğin anahtarı olarak görülmelidir.

      Stok Kodu
      :
      9786057005656
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      155
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020-11
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      7,84   
      23,52   
      6
      3,98   
      23,86   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      22,62   
      22,62   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat