Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Hizmet Kalitesi ve Vatandaş Memnuniyeti Kolektif

Hizmet Kalitesi ve Vatandaş Memnuniyeti

Liste Fiyatı : 279,00
İndirimli Fiyat : 217,62
Kazancınız : 61,38
Taksitli fiyat : 6 x 38,26
9786057786166
1018778
Hizmet Kalitesi ve Vatandaş Memnuniyeti
Hizmet Kalitesi ve Vatandaş Memnuniyeti
217.62

Yirmibirinci yüzyılda kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve diğer işletme yönetimleri, hızlı bir değişim süreci içinde bulunmaktadır. İçinde bulunduğumuz bu dönemde, bireylerin istek, ihtiyaç ve beklentileri hızla değişmekte ve gelişmektedir. Vatandaşların, istek, ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanmasında, en önemli kurumlar belediyelerdir. Bu bağlamda, vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerin karşılanması ve bu çerçevede ortaya çıkan memnuniyet düzeyinin ölçülmesi, belediyelerin geleceğe yönelik faaliyetlerini planlamaları açısından büyük önem taşımaktadır. Yerel yönetimler, hizmet etmekle sorumlu oldukları vatandaşlarının kamusal ihtiyaçlarını, en etkili, en uygun ve en verimli şekilde karşılamak için, hizmet sunan kuruluşlardır. Bu bağlamda belediyelerin; adil, kaliteli, etkin, hızlı, performans temelli ve verimli hizmet sunmaları beklenmektedir.

Yeni kamu hizmeti anlayışı ve yeni kamu işletmeciliği kavramları, özel sektör işletmelerinin uygulamış olduğu yöntem ve tekniklerin, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulanmasını  ortaya koymaktadır. Hizmet sektöründe yer alan kuruluşların başarılı ve kalıcı olmalarında etkili olan en önemli faktörlerden biri, sunulan hizmetin kalitesidir. Erdemli Belediyesi’nin sunmuş olduğu hizmetlerin kalitesinden duyulan memnuniyet düzeyini değerlendirmeye yönelik gerçekleştirilen, ilk bilimsel çalışma özelliğini taşıyan bu araştırmada, Erdemli’de yaşayan vatandaşların Belediye hizmetleri ile ilgili düşünce ve algıları belirlenerek, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik birtakım değerlendirmelere ve önerilere yer verilmiştir.

  • Açıklama
    • Yirmibirinci yüzyılda kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve diğer işletme yönetimleri, hızlı bir değişim süreci içinde bulunmaktadır. İçinde bulunduğumuz bu dönemde, bireylerin istek, ihtiyaç ve beklentileri hızla değişmekte ve gelişmektedir. Vatandaşların, istek, ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanmasında, en önemli kurumlar belediyelerdir. Bu bağlamda, vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerin karşılanması ve bu çerçevede ortaya çıkan memnuniyet düzeyinin ölçülmesi, belediyelerin geleceğe yönelik faaliyetlerini planlamaları açısından büyük önem taşımaktadır. Yerel yönetimler, hizmet etmekle sorumlu oldukları vatandaşlarının kamusal ihtiyaçlarını, en etkili, en uygun ve en verimli şekilde karşılamak için, hizmet sunan kuruluşlardır. Bu bağlamda belediyelerin; adil, kaliteli, etkin, hızlı, performans temelli ve verimli hizmet sunmaları beklenmektedir.

      Yeni kamu hizmeti anlayışı ve yeni kamu işletmeciliği kavramları, özel sektör işletmelerinin uygulamış olduğu yöntem ve tekniklerin, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulanmasını  ortaya koymaktadır. Hizmet sektöründe yer alan kuruluşların başarılı ve kalıcı olmalarında etkili olan en önemli faktörlerden biri, sunulan hizmetin kalitesidir. Erdemli Belediyesi’nin sunmuş olduğu hizmetlerin kalitesinden duyulan memnuniyet düzeyini değerlendirmeye yönelik gerçekleştirilen, ilk bilimsel çalışma özelliğini taşıyan bu araştırmada, Erdemli’de yaşayan vatandaşların Belediye hizmetleri ile ilgili düşünce ve algıları belirlenerek, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik birtakım değerlendirmelere ve önerilere yer verilmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9786057786166
      Boyut
      :
      13.5x21
      Sayfa Sayısı
      :
      144
      Basım Tarihi
      :
      2019-10
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      75,44   
      226,32   
      6
      38,26   
      229,59   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      217,62   
      217,62   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat