Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar-IVInternational Research in the Field of Marketing
Bu kapsamlı eser, okuyucuyu ilk olarak pazarlamanın en temel bileşeni olan Tüketici Psikolojisinin Derinliklerine davet eder. Geleneksel İkna Tekniklerinden yola çıkarak, Duygusal Zekânın karar verme sürecindeki hayati rolüne ve Tabu konularının tüketim bağlamındaki analizine odaklanır. Bu psikolojik temel üzerine, çalışma hızla Kültürel ve Sosyal Çerçeveye geçer. Türk Halkının Tüketim Kültüründeki nesiller arası değişimleri mercek altına alınırken; Etnospor Etkinlikleriyle kültürel aidiyetin gücü ve bölgesel kalkınma örneği olarak Siirt İlinin Yöresel Ürün Pazarı incelenir. Kitabın üçüncü ana ekseninde Etik Sorumluluk ve İlişki Yönetimi ele alınır. Yeşil Reklamcılık ile etik duruşun önemi vurgulanır; Bağışlayıcılık çalışmasıyla ise hizmet hatalarına rağmen müşteri güveni inşa etme sanatının kritikliği ortaya konur. Son olarak, Tüketicilerin Dijital Bankacılık Benimseme Eğilimleri, Dijital Gelecek ve Vizyoner Teknolojiler bölümüyle en güncel konulara geçilir. Burada, Tüketicilerin Dijital Bankacılık Benimseme Eğilimleri analiz edilirken; Web Tanımlama, Marka Etikliği ve E-Tutum Sadakati ile dijital itibar irdelenir. Kitap, Yapay Zekâ, Sanal ve Artırılmış Gerçekliğin eğitim ve pazarlamayı nasıl yeniden tanımladığını göstererek vizyoner bir noktada sonlandırılır.
- Açıklama
Bu kapsamlı eser, okuyucuyu ilk olarak pazarlamanın en temel bileşeni olan Tüketici Psikolojisinin Derinliklerine davet eder. Geleneksel İkna Tekniklerinden yola çıkarak, Duygusal Zekânın karar verme sürecindeki hayati rolüne ve Tabu konularının tüketim bağlamındaki analizine odaklanır. Bu psikolojik temel üzerine, çalışma hızla Kültürel ve Sosyal Çerçeveye geçer. Türk Halkının Tüketim Kültüründeki nesiller arası değişimleri mercek altına alınırken; Etnospor Etkinlikleriyle kültürel aidiyetin gücü ve bölgesel kalkınma örneği olarak Siirt İlinin Yöresel Ürün Pazarı incelenir. Kitabın üçüncü ana ekseninde Etik Sorumluluk ve İlişki Yönetimi ele alınır. Yeşil Reklamcılık ile etik duruşun önemi vurgulanır; Bağışlayıcılık çalışmasıyla ise hizmet hatalarına rağmen müşteri güveni inşa etme sanatının kritikliği ortaya konur. Son olarak, Tüketicilerin Dijital Bankacılık Benimseme Eğilimleri, Dijital Gelecek ve Vizyoner Teknolojiler bölümüyle en güncel konulara geçilir. Burada, Tüketicilerin Dijital Bankacılık Benimseme Eğilimleri analiz edilirken; Web Tanımlama, Marka Etikliği ve E-Tutum Sadakati ile dijital itibar irdelenir. Kitap, Yapay Zekâ, Sanal ve Artırılmış Gerçekliğin eğitim ve pazarlamayı nasıl yeniden tanımladığını göstererek vizyoner bir noktada sonlandırılır.
Stok Kodu:9786253854027Boyut:160x240Sayfa Sayısı:216Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Ekim 2025Kapak Türü:Amerikan ciltKağıt Türü:1. hamur - Tek renkDili:Türkçe, İngilizce
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,22394,37283,11647,87287,19Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim272,22272,223--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

