Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar Ayda Sabuncuoğlu İnanç

Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar

Liste Fiyatı : 259,00
İndirimli Fiyat : 202,02
Kazancınız : 56,98
Taksitli fiyat : 6 x 35,52
9786057786708
1017727
Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar
Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar
202.02

Reklamcılık, çığırtkanların sokak sokak gezerek tanıttığı ürünlerden papirüslerin üzerine kazınmış reklam mesajlarına değin neredeyse insanlık tarihi kadar eski bir pazarlama iletişimi elemanıdır. Reklam mesajlarının toplum üzerinde ne kadar ve ne şekilde etkili olduğu sosyologlar, psikologlar ve birçok farklı bilim dalından akademisyence belki de yüzyıllardır tartışılan bir konu olagelmektedir. Bir bakış açısına göre reklam mesajları; hem üreticilere hem de tüketicilere fayda sağlamakta ve bu bağlamda olumlu etkilere sebep olmaktadır. Bu bakış üreticilerin reklamlar sayesinde markalarını tüketicilerin aklına sokarak pazar paylarını rakiplerine kaptırmamayı başarabildiğini savunurken tüketicilerin ise reklam mesajlarında yer alan bilgiler aracılığı ile kendileri için en doğru satın alma kararını verdiklerini savunmaktadır. Başka bir deyişle üretici ve tüketici arasında bir nevi köprü görevi gören reklamlar sayesinde iki taraf arasında başarılı bir iletişim gerçekleşmektedir.

  • Açıklama
    • Reklamcılık, çığırtkanların sokak sokak gezerek tanıttığı ürünlerden papirüslerin üzerine kazınmış reklam mesajlarına değin neredeyse insanlık tarihi kadar eski bir pazarlama iletişimi elemanıdır. Reklam mesajlarının toplum üzerinde ne kadar ve ne şekilde etkili olduğu sosyologlar, psikologlar ve birçok farklı bilim dalından akademisyence belki de yüzyıllardır tartışılan bir konu olagelmektedir. Bir bakış açısına göre reklam mesajları; hem üreticilere hem de tüketicilere fayda sağlamakta ve bu bağlamda olumlu etkilere sebep olmaktadır. Bu bakış üreticilerin reklamlar sayesinde markalarını tüketicilerin aklına sokarak pazar paylarını rakiplerine kaptırmamayı başarabildiğini savunurken tüketicilerin ise reklam mesajlarında yer alan bilgiler aracılığı ile kendileri için en doğru satın alma kararını verdiklerini savunmaktadır. Başka bir deyişle üretici ve tüketici arasında bir nevi köprü görevi gören reklamlar sayesinde iki taraf arasında başarılı bir iletişim gerçekleşmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786057786708
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      128
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020-01
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      70,03   
      210,10   
      6
      35,52   
      213,13   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      202,02   
      202,02   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat