Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Yeni
Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama Abdulvahap Baydaş

Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama

Liste Fiyatı : 850,00
İndirimli Fiyat : 663,00
Kazancınız : 187,00
Taksitli fiyat : 6 x 116,58
9786253853693
1019956
Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama
Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama
663.00

Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama, küreselleşme etkisiyle oluşan yoğun rekabette, firmaların uluslararası pazarlarda uygulayacakları pazarlama karması (standart ve adaptasyon), dış ticaret işlemleri, uluslararası pazarlarla ilgili riskler, dijitalleşmenin işletmelere etkisi ve uluslararası pazarlara giriş stratejilerinin belirlenmesi amacıyla yazılmıştır. Kitap başta akademik kadro, lisans, lisansüstü öğrencilerin ve iş hayatının uluslararası pazarlar hakkında bilgi sahibi olmaları ve değişen uluslararası pazarlara uyum sağlamalarına katkı sunacak; bilgi ve stratejileri kapsamaktadır. Kitapta uluslararası pazarların farklılıklarının göz önüne alınarak, hangi hareket tarzlarının uygulanması gerektiğine değinilmiştir.

Kitap 14 bölümden oluşmuştur: 1. bölümde uluslararası pazarlama, uluslararasılaşma ve pazarlamaya ilişkin kavramsal çerçeve, 2. bölümde uluslararası rekabet ve uluslararasılaşma modelleri, 3. bölümde uluslararası pazarlamada ihracat ve ithalat ile kullanılan belgeler, uluslararası pazarlama terimleri, 4.-5. bölümlerde uluslararası pazarlamayı etkileyen faktörler ve kurumlar, 6. bölümde uluslararası pazarlamada bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması, 7. bölümde uluslararası pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi, konumlandırma, uluslararası pazarlama planlaması ve örgütlenmesi, 8. bölümde uluslararası pazarlamada ürün, küresel ürün kavramı ve markalama, 9. bölümde uluslararası pazarlamada fiyatlandırma kararları, uluslararası ödemeler ve teslim şekilleri, 10. bölümde uluslararası pazarlamada pazarlama iletişimi kararları, 11. bölümde uluslararası pazarlamada dağıtım kararları, 12. bölümde uluslararası pazarlamayı etkileyen kriz, trend ve gelişmeler, 13. bölümde uluslararası pazarlamada teknoloji ve dijitalleşme, 14. bölümde ihracata, sözleşmeye ve yatırıma dayalı uluslararası pazarlara giriş stratejilerine yer verilmiştir.

  • Açıklama
    • Bütüncül Yaklaşımla Uluslararası Pazarlama, küreselleşme etkisiyle oluşan yoğun rekabette, firmaların uluslararası pazarlarda uygulayacakları pazarlama karması (standart ve adaptasyon), dış ticaret işlemleri, uluslararası pazarlarla ilgili riskler, dijitalleşmenin işletmelere etkisi ve uluslararası pazarlara giriş stratejilerinin belirlenmesi amacıyla yazılmıştır. Kitap başta akademik kadro, lisans, lisansüstü öğrencilerin ve iş hayatının uluslararası pazarlar hakkında bilgi sahibi olmaları ve değişen uluslararası pazarlara uyum sağlamalarına katkı sunacak; bilgi ve stratejileri kapsamaktadır. Kitapta uluslararası pazarların farklılıklarının göz önüne alınarak, hangi hareket tarzlarının uygulanması gerektiğine değinilmiştir.

      Kitap 14 bölümden oluşmuştur: 1. bölümde uluslararası pazarlama, uluslararasılaşma ve pazarlamaya ilişkin kavramsal çerçeve, 2. bölümde uluslararası rekabet ve uluslararasılaşma modelleri, 3. bölümde uluslararası pazarlamada ihracat ve ithalat ile kullanılan belgeler, uluslararası pazarlama terimleri, 4.-5. bölümlerde uluslararası pazarlamayı etkileyen faktörler ve kurumlar, 6. bölümde uluslararası pazarlamada bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması, 7. bölümde uluslararası pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi, konumlandırma, uluslararası pazarlama planlaması ve örgütlenmesi, 8. bölümde uluslararası pazarlamada ürün, küresel ürün kavramı ve markalama, 9. bölümde uluslararası pazarlamada fiyatlandırma kararları, uluslararası ödemeler ve teslim şekilleri, 10. bölümde uluslararası pazarlamada pazarlama iletişimi kararları, 11. bölümde uluslararası pazarlamada dağıtım kararları, 12. bölümde uluslararası pazarlamayı etkileyen kriz, trend ve gelişmeler, 13. bölümde uluslararası pazarlamada teknoloji ve dijitalleşme, 14. bölümde ihracata, sözleşmeye ve yatırıma dayalı uluslararası pazarlara giriş stratejilerine yer verilmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9786253853693
      Boyut
      :
      195x240
      Sayfa Sayısı
      :
      644
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      Ekim 2025
      Kapak Türü
      :
      Amerikan cilt
      Kağıt Türü
      :
      1. hamur - Renkli
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      229,84   
      689,52   
      6
      116,58   
      699,47   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      663,00   
      663,00   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat