Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Holistik Pazarlama Murat Çakırkaya

Holistik PazarlamaHolistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü

Liste Fiyatı : 299,00
İndirimli Fiyat : 233,22
Kazancınız : 65,78
Taksitli fiyat : 6 x 41,01
9786257915199
1017751
Holistik Pazarlama
Holistik Pazarlama Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü
233.22

Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi performans şansı verecektir (Kotler & Keller, 2012:119). Dolayısıyla holistik pazarlama kavramı bir düşünme biçimidir, kurumun genel faaliyetlerini yönlendiren bir yönetim felsefesidir, sadece pazarlama faaliyetlerini değil, örgütün tüm çabalarını etkiler. Bugün pazarlamanın yeni kapsamını ve karmaşıklığını tanıyan ve eski yaklaşımları yenilikçi yaklaşımlarla uyumlu hale getirmeyi amaçlayan holistik pazarlamaya yönelik bir paradigma değişikliğine ihtiyaç vardır. Holistik pazarlama, geniş ve entegre bir bakış açısıyla her şeyin önemli olduğu fikrinden yola çıkar (Choi vd., 2015:233). Çalışmada “Holistik Pazarlama” kavramı yerine “Bütünsel Pazarlama” ya da “Bütüncül Pazarlama” gibi Türkçe bir kavramın kullanılmamasının nedeni, “Holistik Pazarlama” nın boyutlarından bir olan “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” kavramı ile karıştırılma riskidir. Bu düşünceden hareketle orijinal kavramın kullanımı tercih edilmiştir. Çalışma dört bölümden oluşmakta olup ilk bölümde “Holistik Pazarlama” kavramı tüm boyutlarıyla birlikte ele alınmıştır. İkinci bölümde marka değeri kavramına değinilmiş ve “Tüketici Temelli Marka Değeri” özelinde bilgiler paylaşılmıştır. Çalışmanın üçüncü bölümünde ise “Holistik Pazarlama” ve boyutları ile “Tüketici Temelli Marka Değeri” arasındaki etkileşime yönelik literatür çalışması yapılmış ve değerlendirmelerde bulunulmuştur. Dördüncü ve son bölümünde ise bir saha çalışmasına yer verilmiştir. Bahse konu çalışmanın konusu; holistik pazarlamanın tüketici temelli marka değeri üzerindeki rolünü içermektedir. Bu kapsamda mobil iletişim sektörü müşterileri üzerinde bir araştırma gerçekleştirilmiş ve analiz sonucunda elde edilen sonuçların ortaya konulması ve yorumlanmasıyla çalışma sonlandırılmıştır.

  • Açıklama
    • Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi performans şansı verecektir (Kotler & Keller, 2012:119). Dolayısıyla holistik pazarlama kavramı bir düşünme biçimidir, kurumun genel faaliyetlerini yönlendiren bir yönetim felsefesidir, sadece pazarlama faaliyetlerini değil, örgütün tüm çabalarını etkiler. Bugün pazarlamanın yeni kapsamını ve karmaşıklığını tanıyan ve eski yaklaşımları yenilikçi yaklaşımlarla uyumlu hale getirmeyi amaçlayan holistik pazarlamaya yönelik bir paradigma değişikliğine ihtiyaç vardır. Holistik pazarlama, geniş ve entegre bir bakış açısıyla her şeyin önemli olduğu fikrinden yola çıkar (Choi vd., 2015:233). Çalışmada “Holistik Pazarlama” kavramı yerine “Bütünsel Pazarlama” ya da “Bütüncül Pazarlama” gibi Türkçe bir kavramın kullanılmamasının nedeni, “Holistik Pazarlama” nın boyutlarından bir olan “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” kavramı ile karıştırılma riskidir. Bu düşünceden hareketle orijinal kavramın kullanımı tercih edilmiştir. Çalışma dört bölümden oluşmakta olup ilk bölümde “Holistik Pazarlama” kavramı tüm boyutlarıyla birlikte ele alınmıştır. İkinci bölümde marka değeri kavramına değinilmiş ve “Tüketici Temelli Marka Değeri” özelinde bilgiler paylaşılmıştır. Çalışmanın üçüncü bölümünde ise “Holistik Pazarlama” ve boyutları ile “Tüketici Temelli Marka Değeri” arasındaki etkileşime yönelik literatür çalışması yapılmış ve değerlendirmelerde bulunulmuştur. Dördüncü ve son bölümünde ise bir saha çalışmasına yer verilmiştir. Bahse konu çalışmanın konusu; holistik pazarlamanın tüketici temelli marka değeri üzerindeki rolünü içermektedir. Bu kapsamda mobil iletişim sektörü müşterileri üzerinde bir araştırma gerçekleştirilmiş ve analiz sonucunda elde edilen sonuçların ortaya konulması ve yorumlanmasıyla çalışma sonlandırılmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786257915199
      Boyut
      :
      17x24
      Sayfa Sayısı
      :
      190
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2023-01
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat