Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Mağaza Atmosferi ve Deneyimsel Pazarlama Kuşaklar Bazında İnceleme Can

Mağaza Atmosferi ve Deneyimsel Pazarlama Kuşaklar Bazında İnceleme

Liste Fiyatı : 289,00
İndirimli Fiyat : 225,42
Kazancınız : 63,58
Taksitli fiyat : 6 x 39,64
9786258223361
1018464
Mağaza Atmosferi ve Deneyimsel Pazarlama Kuşaklar Bazında İnceleme
Mağaza Atmosferi ve Deneyimsel Pazarlama Kuşaklar Bazında İnceleme
225.42

Günümüzde tüketiciler, rasyonel satın alımlar yapmayan, ürünün fonksiyonel değerindense sembolik değerine önem veren hedonik bireyler haline dönüşmüştür. Hedonizm, duyular, duygular ve eğlence gibi faktörlerin, satın alma davranışı üzerinde daha güçlü etkiler bıraktığı görülmektedir. Tüm bu faktörlerle beraber tüketimde deneyimsel etkinin önemi ortaya çıkmaya başlamıştır.

Postmodernizmin etkisiyle birlikte tüketimin hızla arttığı günümüzde; tüketiciler sürekli değişiklik beklemekte ve yenilikler aramaktadır. Rekabet savaşlarının olduğu bu dönemde işletmeler sürekli kendilerini güncelleme ihtiyacı duymaktadır. Aynı zamanda işletmeler rakiplerinden farklılaşmak ve tüketicisinde sadakat ve bağlılık oluşturmak için yeniliklere uyum sağlayarak, müşterilere farklı deneyimler oluşturacak pazarlama stratejilerine yönelmektedirler. Böylece farklı ve dikkat çekici mağaza ortamları ile müşterilerin mağazaya daha rahat çekilebilecekleri düşünülmektedir.

Mağaza atmosferi ve deneyimsel pazarlama konularına ilişkin bilgilerin bulunduğu kitapta bu kavramların tüketiciler üzerinde etkileri incelenirken aynı zamanda kuşaklar açısından nasıl farklılıklar gösterildiği de araştırılmıştır. Bu kitap ile hem bu alanlarda bilimsel çalışma yapacak akademisyenlere kaynak olması hem de perakendeci işletmelerin günümüz tüketicilerine ayak uydurabilmeleri için uygulayacakları stratejilere rehber niteliğinde olması hedeflenmektedir.

  • Açıklama
    • Günümüzde tüketiciler, rasyonel satın alımlar yapmayan, ürünün fonksiyonel değerindense sembolik değerine önem veren hedonik bireyler haline dönüşmüştür. Hedonizm, duyular, duygular ve eğlence gibi faktörlerin, satın alma davranışı üzerinde daha güçlü etkiler bıraktığı görülmektedir. Tüm bu faktörlerle beraber tüketimde deneyimsel etkinin önemi ortaya çıkmaya başlamıştır.

      Postmodernizmin etkisiyle birlikte tüketimin hızla arttığı günümüzde; tüketiciler sürekli değişiklik beklemekte ve yenilikler aramaktadır. Rekabet savaşlarının olduğu bu dönemde işletmeler sürekli kendilerini güncelleme ihtiyacı duymaktadır. Aynı zamanda işletmeler rakiplerinden farklılaşmak ve tüketicisinde sadakat ve bağlılık oluşturmak için yeniliklere uyum sağlayarak, müşterilere farklı deneyimler oluşturacak pazarlama stratejilerine yönelmektedirler. Böylece farklı ve dikkat çekici mağaza ortamları ile müşterilerin mağazaya daha rahat çekilebilecekleri düşünülmektedir.

      Mağaza atmosferi ve deneyimsel pazarlama konularına ilişkin bilgilerin bulunduğu kitapta bu kavramların tüketiciler üzerinde etkileri incelenirken aynı zamanda kuşaklar açısından nasıl farklılıklar gösterildiği de araştırılmıştır. Bu kitap ile hem bu alanlarda bilimsel çalışma yapacak akademisyenlere kaynak olması hem de perakendeci işletmelerin günümüz tüketicilerine ayak uydurabilmeleri için uygulayacakları stratejilere rehber niteliğinde olması hedeflenmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786258223361
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      160
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2022-10
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      78,15   
      234,44   
      6
      39,64   
      237,82   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      225,42   
      225,42   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat