Reklamcılıkta Yeni Açılımlar: Değişen Dinamikler, Stratejiler ve Yaklaşımlar

Kitapta, yapay zekâ destekli kişiselleştirme, dijital antropomorfizm, programatik reklamcılık ve oyun içi reklam stratejileri gibi güncel konuların yanı sıra; reklam okuryazarlığı, reklam körlüğü, etik meseleler ve sosyal sorumluluk kampanyaları gibi kavramlar da çağdaş bağlamlarıyla ele alınıyor. On dört özgün bölümden oluşan bu çalışma, hem akademik bilgi üretimine katkı sunmayı hem de reklamcılık sektörünün geleceğine yönelik eleştirel bir bakış geliştirmeyi hedefliyor.
- Açıklama
Kitapta, yapay zekâ destekli kişiselleştirme, dijital antropomorfizm, programatik reklamcılık ve oyun içi reklam stratejileri gibi güncel konuların yanı sıra; reklam okuryazarlığı, reklam körlüğü, etik meseleler ve sosyal sorumluluk kampanyaları gibi kavramlar da çağdaş bağlamlarıyla ele alınıyor. On dört özgün bölümden oluşan bu çalışma, hem akademik bilgi üretimine katkı sunmayı hem de reklamcılık sektörünün geleceğine yönelik eleştirel bir bakış geliştirmeyi hedefliyor.
Stok Kodu:9786253852009Boyut:160x240Sayfa Sayısı:215Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Mayıs 2025Kapak Türü:Amerikan ciltKağıt Türü:Kitap kağıdıDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,02370,03210,10635,52213,13Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim202,02202,023--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.