Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Tedarikçi Seçim Kriterleri Bülent Yıldız

Tedarikçi Seçim Kriterleri

Liste Fiyatı : 229,00
İndirimli Fiyat : 178,62
Kazancınız : 50,38
Taksitli fiyat : 6 x 31,41
9786257915328
1017734
Tedarikçi Seçim Kriterleri
Tedarikçi Seçim Kriterleri
178.62

Küreselleşme sonucu sınırlar ortadan kalkmış ve imalat firmaları küresel pazarda rekabet etmek zorunda kalmıştır. Bu nedenle günümüzde rekabet şartlarında da değişiklik meydana gelmiştir. Tüketiciler artık okyanus ötesinden ürünlerini sipariş edebilir bir duruma gelmiştir. Tüketiciler bulundukları yerden internet ortamında dünyada satışa sunulan ürünlerin karşılaştırmasını yapabilmekte ve kendileri için en uygun olanını sipariş ederek satın alma yapabilmektedir. Tüketicilerin beklentileri günümüzde çok hızlı değişim göstermektedir. Ürün yaşam sürelerinde önemli bir kısalma meydana gelmiştir. Artık üretilen ürünlerde yapılan küçük değişiklikler ile firma faaliyetlerini sürdürmek de olanaklı görülmemektedir. Bu nedenle firmalar ürünlerinde tüketici beklentilerine göre sürekli yenilikler yapmak durumundadır. Bu faaliyetlerini ise minimum maliyet ve maksimum kalite ile gerçekleştirmek zorundadırlar. Tabiidir ki bunu tek başına başarmaları olanaklı değildir. Hammaddenin temininden, ürünlerin üretilmesine, üretilen ürünlerin perakendecilere ve nihai tüketicilere ulaştırılmasına kadar uzanan süreçte birçok firma diğer firmalarla ilişki içerisinde bulunmaktadır. Bu ilişkide en önemli yeri tedarikçiler oluşturmaktadır. Firmaların hammadde ve yarı mamulleri temin ettikleri tedarikçileri seçerken günümüz rekabet koşullarında kendilerine sürdürülebilir rekabet avantajı sağlayabilecek tedarikçileri tercih etmesi son derece önemlidir. Bu seçim kriterlerinde ise sadece fiyata odaklanmak artık yeterli olmamaktadır. Tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilmek için yenilikçi olmak da gerekmektedir. Tüketicilerin değişen çevreye karşı duyarlılıklarına da cevap verebilmek gerekmektedir. Bunu başarabilmek için ise tedarikçilerini kendi stratejilerine göre seçmeleri ve stratejilerine ortak etmeleri hayati öneme sahiptir.

  • Açıklama
    • Küreselleşme sonucu sınırlar ortadan kalkmış ve imalat firmaları küresel pazarda rekabet etmek zorunda kalmıştır. Bu nedenle günümüzde rekabet şartlarında da değişiklik meydana gelmiştir. Tüketiciler artık okyanus ötesinden ürünlerini sipariş edebilir bir duruma gelmiştir. Tüketiciler bulundukları yerden internet ortamında dünyada satışa sunulan ürünlerin karşılaştırmasını yapabilmekte ve kendileri için en uygun olanını sipariş ederek satın alma yapabilmektedir. Tüketicilerin beklentileri günümüzde çok hızlı değişim göstermektedir. Ürün yaşam sürelerinde önemli bir kısalma meydana gelmiştir. Artık üretilen ürünlerde yapılan küçük değişiklikler ile firma faaliyetlerini sürdürmek de olanaklı görülmemektedir. Bu nedenle firmalar ürünlerinde tüketici beklentilerine göre sürekli yenilikler yapmak durumundadır. Bu faaliyetlerini ise minimum maliyet ve maksimum kalite ile gerçekleştirmek zorundadırlar. Tabiidir ki bunu tek başına başarmaları olanaklı değildir. Hammaddenin temininden, ürünlerin üretilmesine, üretilen ürünlerin perakendecilere ve nihai tüketicilere ulaştırılmasına kadar uzanan süreçte birçok firma diğer firmalarla ilişki içerisinde bulunmaktadır. Bu ilişkide en önemli yeri tedarikçiler oluşturmaktadır. Firmaların hammadde ve yarı mamulleri temin ettikleri tedarikçileri seçerken günümüz rekabet koşullarında kendilerine sürdürülebilir rekabet avantajı sağlayabilecek tedarikçileri tercih etmesi son derece önemlidir. Bu seçim kriterlerinde ise sadece fiyata odaklanmak artık yeterli olmamaktadır. Tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilmek için yenilikçi olmak da gerekmektedir. Tüketicilerin değişen çevreye karşı duyarlılıklarına da cevap verebilmek gerekmektedir. Bunu başarabilmek için ise tedarikçilerini kendi stratejilerine göre seçmeleri ve stratejilerine ortak etmeleri hayati öneme sahiptir.

      Stok Kodu
      :
      9786257915328
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      144
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020-06
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      61,92   
      185,76   
      6
      31,41   
      188,44   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      178,62   
      178,62   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat